Sunday, May 10, 2009

Pengalaman ngeri saya akhir-akhir ini sudah tamat.

Jumaat lepas adalah hari pembebasan saya. Kelmarin saya selamat sampai di rumah dan menikmati nasik di rumah. Bukan seperti hari-hari sebelumnya, lunch dengan megi.

1. Gambar tiada kaitan dengan tajuk. Ia merujuk kondisi saya yang baru mula bercuti.
2. Posting ini bertujuan untuk 'mengisi' blog saya. Supaya taklah nampak 'kosong'.
3. Cuti ni saya bercadang nak kerja. Harapannya kalau ada gaji lebih, nak angkat Ferrari sebijik.
4. Perkara yang saya benci minggu lepas : Manchester United dan Chelsea.

12 comments:

j or ji said...

jgn benci united.
supportlah mereka ketika menentang barca nanti.
demi epl
:P


selamat bercuti!

jeffry azizi jaafar said...

j or ji - haha..demi epl.ok.bukan benci.kurang senang.

lynn-the gudigudigurl said...

belikan ferrari sebijik boleh"?
LOL

jeffry azizi jaafar said...

lynn - bole2 lynn.nk gnti vw 2 eh?tp modelnya saja la.sy pn beli dlm mimpi. :P

Eireen Camelia said...

hahaha man utd best apeeee... opppsss.. hihii

cahayaqaseh said...

nak ferrari juga???

jeffry azizi jaafar said...

eireen - cis2!
cahayaqaseh - boleh2.dptkan model2nya yg terbaru di shell berhampiran. :)

Akim.O said...

eyh kita benci pada pasukan yang sama la..

Mencari Sinar Bahagia @ Tommy said...

Hello Jeff...

Salam berkenalan...
Can we be friends???
Nice blog U have...
Do drop my blog too...
Hope to hear fr U soon..

jeffry azizi jaafar said...

akim - yeah.benci mereka.haha.
tommy - yeah.i will.

cahayaqaseh said...

bole ke dapatkan ferrari kat shell???? hehe


selmat pagi dik
dan selamat hari isnin

jeffry azizi jaafar said...

cahayaqaseh - haha.saya tak keja.akak a kena g keja sbb da isnin.